21. feb. 2010

Sončen dan / Sunny day

Dan se je začel v Ljubljani oblačno, takoj sem bil nekoliko razočaran, saj so napovedovali razjasnitve, kljub temu sem se počasi odpravil pri Mariboru. Po poti sem opazoval nebo in sonce se je počasi prebijalo. Pri Vranskem pa pogled na modro nebo, še nekoliko beli vrhovi dreves. Ustavil sem se in naredil panoramo. Moral sem hitro naredit fotografijo saj je sonce hitro pobiralo sneg. Čez nekaj časa sem prispel v Maribor, ter se odpravil po Lentu. Ob pohajkovanju pritegne mojo pozornost močan zvok na drugi strani Drave, sprva sem mislil, da se izživlja kakšen motorist, a se je iza parkiranih avtomobilov prikazal Ferrari.
Zvok je bil prečudovit, vendar tako glasen, da ga je slišal cel Maribor. Nato sem nadaljeval svojo pot.

The day started in cloudily Ljubljana and I was immediately disappointed because weather forecast for today was predicting sun. While I had been driving to Maribor, I watched sky and the sun which was trying to get through clouds.
At Vransko I took panorama of mountains with snowed trees. I went to Lent where loud sound got my attention. First I thought it was a motorcycle, but it was Ferrari which sound was so loud that all city could hear it. I continued my walk.



Nekateri so veseli plavali,

spet drugi preletavali.

Nekateri so pa izkoristili, dan za sprehod.

Nadaljevalo se je poziranje




Spet drugi so skrbeli za svoj videz ( če so bile ženske neznam povedat).

Nekateri so se pa sramežljivo skrivali.
Ko so se me navilili, so pa odleteli z vetrom.

1 komentar:

Peter pravi ...

Dobra serija ;)