13. jul. 2009

Izlet na Pohorski bellevue



Včeraj ob zelo lepem vremenu sva se s punco odločila, da grema pretegnit mišice. Odločila sva se za Pohorje. Pot se je začela pri Pohorski Vpenjači pot pa se je nadaljevala po pašnikih in travnati površini vse do Pohorskega Bellevue-ja. Zaradi vremenskih razmer zadnjih nekaj dni, ko je deževalo sleherni dan, se je ozračje sčistilo. Ob vzpenjanju se je pogled širil in širil. Prav navdušen sem bil nad pogledom in sem takoj pozabil na trud in švicanje, ki sta me spremljala od začetka do konca poti. Saj sem s sabo nosil nekaj kosov foto opreme, ki pa takoj tehta dodatnih 5 kg. Ter še seveda nujna oprema kot sta voda in kaj za oblečt, saj je na vrhu fajn pihal veter.

Fotografije bodo v večjih resolucijah zato je zelo priporočen klik na samo fotografijo, tako da se bo odprla večja. Prav tako bi opozoril da so fotografije avtorsko zaščitene in njihova raba brez vednosti avtorja ni dovoljena.


Pogled nad Maribor iz prve sedežnice.
Pot se je strmo dvigala in vodila skozi pašnike. Krave so pa veselo ležale v senci.
Vedno bližje vrhu, pogled nad kočo Luka in Maribor.
Pogled iz samega vrha.
Ob vračanju nazaj v dolino sem naredil še dve panorami nazaj, zaradi neugodne pozicije sonca je bilo nekaj nevšečnosti pri sestavljanju panorame.

Lišček, ki je veselo poletaval po travniku okoli.
Civkovt ob iskanju hrane in previdnem opazovanju proti meni.

Cerkev sv. Bolfenka na Pohorju

Tako se je 5 urna pot zaključila.

3 komentarji:

lina pravi ...

Slike so tako lepe, da skoraj ne bi poznala Pohorja, čeprav me vsak teden vsaj enkrat popelje ta pot - če ne dalje vsaj do Lukeja.
Čestitke za tako lep prikaz.
Lina

Anonimni pravi ...

Ni cikovt, pač pa carar.
Milan

Primož pravi ...

Pozdravljen Milan,
če prav predvidevam bolj znan kot Milv

Hvala za popravek, z majo sma gledala in se nisma mogla odločit med carar in cikovtom.