10. okt. 2008

Grčija, panoramski pogledi.

Ker sem se vrnil iz absolventskega izleta z veliko fotografskega materiala,
in se seveda tudi regeneriral, je čas za kakšno novo objavo.

Absolventski izlet me je odpeljal v Grčijo in sicer na Kreto, kjer je bilo nepozabno, tako druščina,
morje in vreme. Zapomnil si pa bom tudi Grke na cesti.

Od dolgovezenja k fotografijam:

Naslednje panorame so nastale v Atenah iz Akropole,
osebno doživetje je bilo prav fascinantno, saj kamorkoli si pogledal, si videl hiše ,ki se vijejo v neskončnost.

Priporočam ogled slik v polni velikosti, ki so na voljo tukaj.
Orginali so veliki po dolžini 7000 pixlov ali več.




Naslednji dve sta z meni najlepše plaže na kateri sem bil. Takoj na levi strani plaže pa je veliko letališče, na katerem smo ob prihodu pristali.


Naslednje panorame so iz pristanišča v Hersoniossosu, kjer sem se za jutranjo rekreacijo odpravil na 2 urni sprehod.


to je nekako tole, upam da so vam bile panorame všeč, preveč kompliciral pri samem fotografiranju nisem, saj sem v končni fazi šel uživat.

Kakšen komentar nebo odveč.

Lep pozdrav, Primož

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

nisi mel fotkiča dobro naštelanega.

Primož pravi ...

izbor isota pač moja stvar, je pa res da sem na nekaj slikah z nosom spravil na iso 1600 :D kar ni ql

ali v čem je problem ?