1. jan. 2009

V novo leto na Ptuju


Nisem se mogel upreti fotografiranju tradicionalnega ognjemeta na Ptuju.
Najprej sem se odpravil malce po Ptuju in iskal najprimernejšo točko za fotografiranje.
In se nisem najbolje odločilm saj je bil ognjemet VELIK.
Pa kaj dobra šola za naslednjič, upam da se fotografsko leto nebo poznalo po tem.



Obisk izstrelišča ognjemeta,


Nisem se mogel upreti, lepemu odsevu v Dravi.


Rajanje pred Ptujsko mestno hišo.




In nestrpno pričakovanje ognjemeta.


In še nekaj fotk ognjemeta kolikor je pač ratalo.

















Na koncu naj vam še zaželim veliko sreče, zdravja ter vsega kar si želite v tem novem letu 2009.
Pa seveda v upanju, da boste večkrat obiskali moj blog.

Lep pozdrav.

1 komentar:

Kristijan Škrlec pravi ...

Prvo hvala za dobre zelje kot drugo pa bi me zanimalo - A se splaca it na ognemet na Ptuj? Jaz sem bil v MB pa nesan biu razocaran nad kvaliteto ognjemeta sam nad lokacijo-fajn za zur sam slaba za ognejmet predvsem ce ga fotkas